ست کردن کوسن با مبل همراه با 9 ایده جذاب

ست کردن کوسن با مبل یکی از مهم ترین و جذاب ترین کار های ممکن است که یکی اولین نکته ها راجب آن نوع و جنس مبل است که بسته به سبک آن باید از کوسن هماهنگ نیز استفاده کنید. مثلا برای مبل ال که یکی از محبوب ترین نوع مبلمان است ترجیحا کوسن های ساده و مرتبط با این مبل باید در نظر گرفته شود. مورد بعدی که در این مقاله به آن می پردازیم هماهنگی طیف های رنگی است که بسیار مهم بوده و باعث افزایش زیبایی بصری می شود. در اینجا 9 ایده جذاب برای ست کردن کوسن با مبل را به شما پیشنهاد می دهیم.

مبل آبی نفتی با چه رنگی از کوسن ست میشه؟

آبی رنگ سردی است و در کنار آن باید از یک رنگ گرم استفاده شود. بهترین گزینه رنگ مکمل آن یعنی زرد است. اگر مبل های شما در طیف رنگ آبی است رنگ زرد می تواند از کسلی و بی روحی فضای منزل که به دلیل مبل های آبی ایجاد شده است بکاهد. همچنین این دو رنگ بیشتر در منازل با دکور مدرن و مبل های اسپرت به کار می رود و محل زندگی یا کار شما را شاد و سرزنده نگه می دارد.

 

مبل آبی و کوسن خردلی

 

برای ست کردن کوسن با مبل زرد از چه رنگی استفاده کنیم؟

یکی از محبوب ترین رنگ ها در مبلمان مبل زرد است که مردم نمی دانند آن را با چه کوسنی ست کنند اما نگران نباشید با شما میگوییم چگونه این مبلمان را با کوسن های جدید خود ست کنید برای ست کردن کوسن با مبل زرد، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌هایی استفاده کنید که دارای طیف رنگی مشابه هستند مانند رنگ‌های صورتی، سفید، صدفی،  قرمز و … برای ست کردن با رنگ زرد استفاده کنید و از نتیجه آن شگفت زده شوید!

برای مبل طوسی کوسن سفید گزینه خوبی است؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بله، کوسن سفید روی مبل خاکستری یک ترکیب کلاسیک را بوجود می آورد. رنگ سفید روی طوسی مینیمال و شیک به نظر می رسد و حس تازگی و روشنایی را در خانه حس بوجود خواهد آورد.

کوسن برای مبل آبی

آبی و قرمز یک ایده ای جذاب برای ست کردن!

شاید کمتر کسی جسارت استفاده از رنگ آبی و قرمز را در کنار هم داشته باشد اما این دو رنگ با ایجاد هارمونی فوق العاده فضا را متفاوت می کند. شما می توانید از طیف های مختلف قرمز و طیف های متفاوت آبی از پررنگ تا کمرنگ استفاده کنید. شک نکنید که این دو رنگ در کنار هم فوق العاده خواهند شد و دکوراسیون خانه شما را متفاوت از سایرین خواهند کرد.

چه کوسنی با مبل نسکافه ای ست می شود؟

رنگ نسکافه ای، ترکیبی از رنگ های قهوه ای و طلایی است رنگ قهوه ای، رنگ اصلی این ترکیب است که جلوه ای گرم و عمقی به رنگ نسکافه ای می بخشد بهتر است این نوع مبل ها را با کوسن های قهوه ای، کرم، سفید و… ست کنید.

 

مدل و رنگ کوسن

 

طرفداران مبل مینیمال باید به دنبال خاکستری در کنار صورتی باشند!

یکی از دو رنگی که بسیار به چشم می آید و پیشنهاد می شود صورتی در کنار طوسی خاکستری است. مینیمالیست ها به دنبال سادگی و آرامش هستند به همین دلیل طرفداران ست این دو رنگ می باشند. اگر شما نیز نیاز به فضای آرام دارید این دو رنگ را امتحان کنید.

 

ست رنگ مبل و کوسن روشن

 

درباره انتخاب رنگ مبلمان استیل بر اساس سایر اجزای خانه در اینجا بخوانید

چه کوسنی برای مبل سبز مناسب تر است؟

برای ست کردن رنگ ها می توانید نگاهی به طبیعت بیندازید و از چینش رنگ های آن در کنار هم الهام بگیرید. یکی از دو رنگی که در طبیعت بسیار به چشم می خورد و زیبایی چشم نوازی دارد، سبز و قهوه ای در کنار هم هستند. شما می توانید طیف های مختلف سبز را با قهوه ای یا حتی کرم ست کنید. این دو رنگ در کنار یکدیگر آرامشی که انسان در طبیعت آن را حس می کند را به منزل شما منتقل می کنند.

کوسن سبز

 

ست کردن مبل های روشن با کوسن های رنگی خوبه؟

بسیاری از افراد از مبل های رنگ روشن استفاده می کنند تا خانه آن ها بزرگتر به چشم آید اما باید مراقب بود که در کنار رنگ هایی مانند سفید حتما از کوسن های رنگی استفاده شود تا سفید بودن مبلمان حس کسلی را به افراد خانه منتقل نکند. در کنار رنگ سفید مبل دست شما برای انتخاب کوسن با هر رنگی یاز است و این به سلیقه شما برمی گردد که از چه رنگی می خواهید استفاده کنید.

 

رنگ و طرح کوسن و مبل

 

چه کوسنی برای مبل قهوه ای مناسب است؟

قهوه ای به دلیل چرکتاب بودن از آن دسته رنگ هایی است که بسیاری از افراد به خصوص کسانی که بچه دارند و نگران تمیزی مبلشان هستند از آن استفاده می کنند اما ست کردن کوسن رنگی در کنار قهوه ای کار چندان آسانی نیست. یکی از بهترین رنگ ها سفید است تا دلگیری رنگ قهوه ای را برطرف کند.

 

چگونه مبلمان را با کوسن ست کنیم

چه کوسنی برای مبل سبز مناسب است؟

اگر مبل های خانه شما به رنگ سبز است گستره انتخابی شما باز بوده و رنگ های زیادی را می توانید در کنار سبز به کار ببرید. استفاده از طیف های روشن تا تیره رنگ سبز، قرمز، خردلی و زرد می تواند از گزینه های انتخابی شما باشد. در این شرایط باید نگاهی به سایر وسایل خانه بیندازید و متناسب با آن رنگ کوسن خود را انتخاب کنید.

 

ست کوسن و مبل

کوسن فانتزی برای خانه بخریم؟

در بیشتر خانه های مدرن کوسن های فانتزی طرفدارات زیادی دارد. خانه های کلاسیک که دوست دارند حس اشرافی گری را به افراد منتقل کنند از رنگ های مشکی طلایی و یا سرمه ای طلایی در انتخاب مبل و کوسن استفاده می کنند. همچنین از کوسن هایی با جنس پشمی نیر می توان در خانه های سبک مدرن بهره برد.

در آخر

فروشگاه ساردین چوب با چند دهه تجربه در زمینه ساخت مبلمان و دکوراسیون، مبل چستر، مبل ال و میز کنسول و… افتخار خدمت رسانی به همه هم میهنان در سرتاسر کشور را دارا می باشد که اولین اولویت خود را خرید آسان با پایین ترین قیمت همراه با خرید مستقیم از تولیدی به صورت آنلاین و حضوری برای همگان و جلب رضایت مشتری قرار داده است، همراه با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته برای پاسخ دادن به سوالات شما عزیزان.