تفاوت سرویس خواب سلطنتی و اسپرت

اگر شما قصد خرید سرویس خواب داشته باشید و کمی در اینترنت جستجو کنید یا در بازار قدمی بزنید، شاهد مدل ها و سبک های مختلفی از سرویس خواب اسپرت و یا سلطنتی خواهید شد. ما به شما می گوییم که نیازی به امتحان کردن همه‌ آن ها نبوده و شما فقط باید بدانید که کدام سرویس خواب برای شما مناسب تر است.

از بین مدل های مختلف، سرویس خواب سلطنتی و اسپرت از بقیه پرطرفدار تر بوده و ما اینجا قصد داریم این دو سبک را با هم مقایسه کنیم تا در نهایت شما اطلاعات کاملی از آن ها داشته باشید و بتوانید بهترین خرید ممکن را انجام دهید.

تفاوت سرویس خواب سلتنظی و اسپرت

جنس سرویس خواب اسپرت بهتر است یا سلطنتی؟

همان طور که احتمالا می‌دانید سرویس خواب سلطنتی از چوب هایی محکم و سنگین تشکیل شده است، چوب هایی مانند سرویس خواب سلطنتی چوب راش، سرویس خواب سلطنتی چوب گردو و یا توسکا که استحکام بالایی دارند.

همین چوب ها هستند که با استفاده از هنر دست منبت کاران، طرح های زیبایی میگیرند و در نهایت به شکوه و جلال سرویس خواب اضافه می کنند. سرویس خوابی که حضور آن در اتاق خواب شما علاوه بر آرامش، قدرت محسوسی را نیز به همراه دارد.

ولی متاسفانه باید بدانید که تخت خواب سلطنتی برای خانه های کوچک و یا آپارتمانی انتخاب مناسبی نیست. یعنی اگر خانه‌ی شما بزرگ و با متراژ بالا نباشد، این سرویس خواب باعث می‌شود.

فضای محدود شما زیاد از حد شلوغ شود و حتی خسته کننده به نظر برسد که در این صورت بر خلاف هزینه‌ی گزافی که پرداخت کرده‌اید، دکوراسیون شما تحت هیچ شرایطی جذاب نخواهد بود.

ولی همانطور که از اسم سرویس خواب اسپرت مشخص است، طبق فضای امروزی طراحی شده تا فضای کمتری را اشغال کند. اگر به این سرویس خواب نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید بدون طراحی اضافی هستند و همین امر باعث می شود که فضای شما را بیش از حد شلوغ نکنند و مناسب فضاهای مینیمال باشند. سرویس خواب مینیمال که معمولا از ام دی اف ساخته می‌شود و به راحتی با سایر اکسسوری ها و وسایل منزل ست می‌شود.

در رابطه با انتخاب سرویس خواب اسپرت توصیه می شود در رابطه با مزایا و معایب تخت خواب ام دی اف اطلاعاتی کسب کنید.
مقایسه طول عمر تخت خواب ها

طول عمر سرویس خواب سلطنتی بیشتر است یا سرویس خواب اسپرت؟

خوب است به این موضوع واقف باشید که سرویس خواب های اسپرت در شرایط عادی و یکسان طول عمر بیشتری نسبت به سرویس تخت خواب سلطنتی چوبی دارند.

زیرا با توجه به وزن کمتر آن ها، حمل و نقلشان نسبت به سرویس خواب سلطنتی راحت تر بوده و همین امر باعث می شود که احتمال شکستگی آن کمتر شود. از طرف دیگر لازم نیست نگرانی از بابت شکستگی پارکت ها و یا سرامیک های کف اتاق داشته باشید.

برای جهیزیه عروس کدام سرویس خواب بهتر است؟

سرویس خواب یکی از مهم ترین وسایل هر خانه ای است که در جهیزیه تمامی عروس ها وجود دارد و به همین دلیل انتخاب یک سرویس خواب زیبا و شیک نقش پررنگی در انتخاب انواع وسایل و ظاهر اتاق خواب عروس دارد و اینکه انتخاب یک سرویس بستگی به سلیقه شما هم نیز دارد اما اگر ظاهر اتاق خواب عروس برای شما اهمیت زیادی دارد پیشنهاد ما سرویس خواب سلطنتی است.

کدام سرویس خواب به راحتی تمیز می شود؟

خیلی از سرویس خواب های اسپرت به خاطر سبک و ساختارشان این دسترسی را به شما می‌دهند که به راحتی فضای زیر آن ها را از گرد و غبار پاک کنید و یا از زیر تخت استفاده‌های دیگر کنید و وسایلی را جا دهید، ولی بیشتر تخت خواب های سلطنتی اینگونه نیستند و در مقابل به شما احساس قدرت و زیبایی را توام به شما ارائه می دهند.

در سرویس خواب اسپرت شما میتوانید ظریف کاری ها و لمسه کاری هایی را قسمت تاج تخت و یا دیواره‌ های آن مشاهده کنید ولی هیچ تزئینات اضافی به چشم نمی خورد.

در مقابل سرویس خواب های سلطنتی هستند که پشتی تخت ها بلند است. می پرسید چرا؟ زیرا بیشتر معرق کاری ها روی همین قسمت طراحی و انجام می‌شود و انتهای تخت را با یک پاف شیک، مزین میکنند.

قیمت سرویس خواب سلطنتی و اسپرت

قیمت سرویس خواب سلطنتی و اسپرت چقدر است؟

در این روزها علاوه بر دکوراسیون و زیبایی منزل موضوع دیگری نیز مورد اهمیت بوده و آن هم قیمت سرویس خوابی‌ است که خریداری می‌شود. همانطور که قبل تر هم گفته شد، سرویس خواب اسپرت نسبت به سرویس خواب سلطنتی ساختار ساده تری دارد و بالطبع همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

البته این موضوع را نیز در نظر بگیرید که قیمت پایین این سرویس چیزی از کیفیت آن کم نمی کند چرا که این سبک سرویس خواب از جمله سرویس های بسیار شیک و البته ارزان هستند. شما می توانید با صرف هزینه‌ کم یک دکوراسیون بسیار جذاب داشته باشید.

این امری طبیعی است که سرویس خواب های سلطنتی با توجه به اینکه در ساختارشان از چوب های گران قیمت استفاده می‌شود و البته منبت کاری هایی که هنر دست هستند و زمان و انرژی زیادی می برند، قیمت بالاتری نیز داشته باشند.

تخت خواب سلطنتی طلایی

جذاب ترین رنگ برای سرویس خواب چه رنگی است؟

اگر قصد خرید مبل و سرویس خواب سلطنتی را دارید خوب است بدانید این سبک از محصولات به سبب داشتن جزئیات و زرق و برق  بسیار، بهتر است برایشان رنگ‌های طبیعی و گرم را درنظر بگیرید تا چشم را اذیت نکنند و فضا شلوغ به نظر نرسد.

برای سرویس خواب اسپرت خود رنگ‌های خنثی انتخاب کنید چون این طیف رنگی قابلیت هارمونی با هر رنگ و سبکی را دارند که وجود همین سازگاری بالا، آنها را به محصولات پرکاربرد و همه پسند در بازار مبل تبدیل کرده است.

اجزای مختلف کدام سرویس خواب بهتر است؟

این موضوع صرفا ربطی به سلطنتی و یا اسپرت بودن ندارد. هر سرویس خواب از اجزایی همانند تخت خواب، پاتختی، ست آرایشی و پاف تشکیل شده است. شما می توانید با توجه به هزینه‌ ای که دارید هر کدام از این اجزا را حذف کنید زیرا هرکدام قیمت سرویس را بالاتر خواهند برد.

سرویس خواب اسپرت

سخن پایانی

ساردین چوب امیدوار است که با این مقاله شما را در انتخاب سرویس خوابی بهتر راهنمایی کند. شما میتوانید انواع مبلمان و میز کنسول و یا حتی آینه کنسول به راحتی از سایت ما با بهترین قیمت خریداری کنید.