12 برند مطرح مبلمان

هنگامی که شما قصد خرید مبلمان برای خانه‌ی خود میکنید، ممکن است دچار پروسه هایی طاقت فرسا و گاهی پر هزینه شوید ولی در نظر داشته باشید که برای فضای داخلی خانه‌ی شما هیچ قانونی وجود ندارد ولی بی سبکی باعث به هم ریخته شدن دکوراسیون شما می‌شود.

ساردین چوب تولید کننده مبلمان راحتی چستر با تنوع بی نظیر در رنگ و طرح

اگر به دنبال مد روز و بهترین برند های مبلمان هستید تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا با هم زیباترین و برندهای مطرح مبلمان را بررسی کنیم و حتی با ایده گرفتن از آنها، فضای خانه و یا محل کار را به بهترین شیوه‌ی ممکن طراوت دهیم.

مبل های این برند ها در سبک های مختلفی ساخته می شوند که برای آشنایی با 10 سبک مبلمان می توانید به این بخش وارد شوید.

برندهای مطرح مبلمان

Benchmade Modern

یکی از برندهای مطرح مبلمان Benchmade Modern می باشد که به برند مورد علاقه‌ی خوش سلیقه ها معروف است! برندی که بین افراد به خوش قولی نیز شناخته شده است. برای خیلی ها پیش آمده که زمانی که اقدام به خرید مبلی میکنند، آماده شدن مبلمان تا تحویل آن زمان بسیار زیادی طول می‌کشد ولی با این برند شما در یک بازه‌ی زمانی کوتاه، مبلمان دلخواهتان را دریافت خواهید کردد.
از دیگر ویژگی های خاص این برند علاوه بر کیفیت میتوان به تنوع آن اشاره کرد. وقتی انواع سبک ها را از مدرن ترین ها تا سنتی و سبک های کلاسیک خاص را در بر میگیرد. مبلمانی که با این گستردگی در طرح و رنگ ممکن است لحظه ای شما را مردد کند!

برندهای برتر مبلمان

برند مطرح مبلمان Tov

زمانی که صحبت از ترکیب سبک، کیفیت و قیمت مناسب است، اسم مبلمان تاو به زیبایی می‌درخشد. از دیگر برندهای مطرح مبلمان که به روشنایی معروف است. در طراحی زیبای مبلمان تاو می‌توانید پارچه‌ی مخملی زیبا و میز های جانبی گرافیکی را ببینید که با منحصر ترین حالت ممکن جلوه‌ای خاص به طراحی بخشیده اند. مبلمانی که نشانی از چوب در آن نیست و با به کار بردن فلز، جسارت خود را نشان مید‌هد. اگر تعریف و تمجدید مهمان های خود را میخواهید، مبلمان تاو از بهترین گزینه های پیش رو است.

بهترین برندهای ساخت مبلمان

برند مطرح مبلمان Floyd

اگر مدام در حال تغییر خانه هستید، فلوید یک برند عالی مبلمان است که می تواند با خیال راحت همراه شما حرکت کند. فلوید با مأموریت برای پایان دادن به مبلمانی که نمیتوان به راحتی آن را جا به جا کرد، قطعاتی با کیفیت پایدار ایجاد می کند که با در نظر گرفتن تمام نیازهای شما طراحی شده اند. همه چیز این مبلمان برای مونتاژ ساده ساخته شده است، همچنین می تواند به راحتی برای هر حرکت جدا شود. اگر قرار باشد یکی از محبوب ترین های این روزها معرفی شود بدون شک فلوید در بین محبوب ترین ها قرار میگرفت. این برند نه تنها با تولید مبلمان، بلکه با ساخت سایر وسایل، باعث ایجاد یک فضای پایدار و زیبا در خانه‌ی شما می‌شود.

شرکت های مطرح ساخت مبل

Article

یکی دیگر از برندهای مطرح مبلمان Article است. این برند با تلاقی بین احساسات مدرن، قرون وسطی و اسکاندیناوی، طرح های براق در اشکال و رنگ های منحصر به فرد ارائه می دهد که بسیاری از سبک های مختلف دکوراسیون خانه را در بر می گیرد. و از آنجا که آنها مستقیماً مصرف کننده هستند، می توانند مبلمان را با قیمت مناسب ارائه دهند. از این مبلمان می‌توانید در چیدمان اتاق نشیمن گرفته تا غذاخوری و حتی در فضای باز استفاده کنید وحتی مبلمان ماندگار و متناسب با سبک زندگی خود بیابید.

مبلمان ساخت برندهای برتر

Poly & Bark

فضای زندگی شیک و مینیمالیستی.

Poly & Bark فضایی زندگی شیک و مینیمالیستی ایجاد می‌کنند. سبک بالا لزوماً مترادف قیمت های بالا نیست. مشتریان Poly & Bark را دوست دارند و دلایل خوب زیادی هم برایش وجود دارد. طرح های آن زیبا، ساده و مدرن هستند. قیمتی که ارائه می‌دهند زیاد نیست و خدمات مشتری آنها در سطح فوق العاده ای است. مبلمان این برند طوری ساخته شده است که به راحتی با هر مبلمان دیگری که قبلاً در اختیار دارید جفت می شود. در حالی که همه قطعات این شرکت عالی هستند، ما به ویژه مبل ها را دوست داریم که در طیف گسترده ای از طرح ها و پارچه های زیبا عرضه می شوند.

برند Poly & Bark در صنعت مبل سازی

Serena & Lily

یک اتاق نشیمن با رنگ سفید ، سبز نعنایی و قهوه ای پاستلی!

اگر خانه‌ی شما ساحلی و یا خانه‌باغ است، سرنا و لیلی را از دست ندهید. این برند مدرن با مأموریتی برای آوردن ساحل کالیفرنیا به خانه شما، به شما امکان می دهد فضای بیرون را با مبلمان زیبا در رنگ ها و الگوهای ملایم و آرامش بخش ترکیب کنید. این مارک بیشتر برای مبلمان ساخته شده از چوب دستی و پارچه کتانی شناخته میشود. شده است. مبلمانی که خانه‌ی شما را زیبا می‌کند و با ایجاد فضایی دنج، گرم و صمیمی، دکوراسیون را جلا می‌بخشد.

مبل ساخت برند Serena & Lily

برند مطرح مبلمان Thuma

خطوط تمیز و منحنی های ظریف کنار هم قرار می گیرند و قاب تختخوابی زیبایی که احتیاج دارید را ایجاد می کنند. Thuma ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست است و تختخوابی را ایجاد کرده که جمع آوری آن آسان است، به راحتی قابل و جابجایی است و بسیار شیک به نظر می رسد. فضای زیر تخت و ارتفاع آن به قدری است که می توان یک چمدان دستی را در زیر آن قرار داد و بابت آن نگرانی نداشت.

مبل های ساخت Thuma

RH

فضای نشیمن با تم سفید و قهوه ای تیره!

اگر می توانید منزل خود را با مبلمان RH تزیین کنید.یا از آن دسته افرادی هستید که این هزینه ها برای شما چیزی نیست و یا به زیبایی خانه‌ی خود اهمیت زیادی می‌دهید. RH که به دلیل سبک و طرح های مجلل و براق خود مشهور است، با ایجاد مبل راحتی ابری محبوب خود، به شما این احساس را می دهد که در هوا شناور هستید، چون این مبل بسیار نرم و راحت است. همانطور که گفتیم اگرچه ممکن است شما صرفا به خاطر یک ست مبلمان هزینه‌ی گزافی پرداخت کنید، اما قطعاً خریدی نیست که از آن پشیمان شوید.

برند RH در زمینه مبلمان

Live Outer

با این نام تجاری مبلمان، میتوانید فضای باز فوق العاده و خاص ایجاد کنید. برندی که با ایجاد این طرح این خاصیت را ایجاد کرده که دیگر شما هنگام بارندگی مجبور نیستید کوسن های خود را به داخل ببرید یا مجبور باشید با کاور حجیم سر و صدادار مبلمان را بپوشانید. کوسن های فوق العاده راحت آن، روکش های محافظتی دارند که روی صندلی ها تعبیه شده است و در صورت بروز هرگونه شرایط نامساعد هوا به راحتی از آن محافظت می کند.

مبل های Live Outer

برند مطرح مبلمان CB2

از مبلمان قدیمی اما خوبی! وقتی شما در حال تهیه مبلمان از Crate and Barrel و CB2 هستید، هیچ اشتباهی رخ نمی‌دهد. ما CB2 را به دلیل قیمتهای مقرون به صرفه آن دوست داریم. این گزینه برای خیلی از افراد و خصوصا افرادی که قصد جا به جایی دارند، جذاب است زیرا به شما اجازه می دهد هنگام اسباب کشی خانه تعهد کمتری به یک مبلمان داشته باشید. ما عاشق مبل تخت خوابشو هستیم که این امکان را می دهد تا به راحتی مهمانان استقبال شود و با توجه به راحتی آن، خیالتان راحت باشد که مهمان حتی به مقدار خیلی کم هم اذیت نخواهد شد.

مبل های CB2

 

Castlery

اتاقی با طرح رنگ سفید و خاکستری!
هنگامی که مبلمانی پیدا می کنید که هم قیمت مناسب و هم کیفیت خوب دارد، قطعا از این برند است. Castlery دارای مبلمانی است که با سبک و گیرایی خاص خود دل شما را به راحتی می‌برد و باعث می شود در نهایت شما نشیمن و یا محل کار خود را با این مبلمان تکمیل کنید.

برند Castlery

Lulu and Georgia

اتاقی با تم با قهوه ای روشن!

باید بدانید که این برند، جزو بهترین برند های پیشرفته در صنعت مبلمان و خانه قرار دارد. این مبلمان شما را مطمئن می‌کند که به طور قطع میتوانید رویاهای دکوراسیون خانه خود را به واقعیت تبدیل کنید. شما به معنای واقعی کلمه می توانید اتاق خود را به یک قاب واقعی Pinterest با تن‌های چوبی و پارچه های خنک تبدیل کنید. میتوانید در کنار میز و یا مبلمان از اکسسوری های خاص همین برند استفاده کنید تا فضا زیبا تر از قبل نیز شود.

مبلمان برندهای گفته شده بازه های متفاوت قیمتی دارند که برای آشنایی با نحوه قیمت گذاری مبلمان می توانید به این بخش مراجعه نمایید.