ایده برای دیوار پشت مبل

زمان دکور کردن فضای خانه و بعد از چیدمان مبلمان ممکن است با نگاهی به فضای پشت مبل با خود بگویید که این فضا چیزی کم دارد! خب حق با شماست، بهتر است که فضای مبلمان خالی نباشد به دیوار سفید و یا فضای خالی مثل یک دفتر و یا بوم سفید نگاه کنید که برای طرح ها و نقش های مختلف و خلاقیتی که شما به خرج می‌دهید کاملا آماده است پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با هم 9 ایده دیوار پشت مبل و فضای بالای مبلمان را بررسی کنیم.

در کنار بررسی این 9 روش بد نیست نگاهی به نکات فنگشویی در چیدمان مبل بیاندازید و با استفاده از آن ها دکور خانه خود را چینش کنید.

اولین ایده برای دیوار پشت مبل( استفاده از پنجره ها)

یکی از ساده ترین راه برای برای جلوه دادن به فضای پشت مبلمان، قرار دادن آن پشت پنجره است. این کار علاوه بر اینکه به اکسسوری و یا ابزار خاصی احتیاج ندارد، یک فضای بسیار زیبا به دکوراسیون شما می‌بخشد و محسط خانه‌ی شما را با طبیعت پیوند داده و آن را دلنشین میکند.

برای خرید انواع مبل چستر می توانید از سایت ساردین چوب دیدن کنید.

ایده برای دیوار پشت مبل

می توانیم از گلدان برای دیوار پشت مبل استفاده کنیم؟

این مسئله که شما بدانید گلدان هایی که مناسب فضای داخل خانه هستند را در کجا قرار دهید یکی از مسائل مهم در زیبایی دکوراسیون شما محسوب می‌شود. اگر میخواهید یک فضای زیبا و خاص داشته باشید، چند گلدان در فضای پشت مبلمان قرار دهید. کمتر کسی پیدا می‌شود که خانه‌ی خود را با این شیوه تزئین کند و با این کار علاوه بر اینکه شما فضا را برای نشستن دلپذیر می‌کنید، پیرو مد نیز هستید و خصوصا به آن دسته بانوانی تبدیل می‌شوید که همه از سلیقه‌ی آنها تعریف میکنند.

مبل را جلوی کتابخانه یا قفسه بزاریم؟

این ایده بیشتر مناسب خانه ها بزرگ با دیوار های بلند است ولی با خرج کردن کمی خلاقیت میتوان از این ایده در خانه‌های کوچک نیز بهره برد و فضای خانه را به زیباترین شکل ممکن درآورد. مطمئن باشید که با این روش یکی از زیباترین دکوراسیون ها را خواهید داشت.

فضای بالای مبلمان

از کاغذ دیواری استفاده کنیم؟

بله، کاغذ دیواری به شما اجازه می دهد که به راحتی دیوار خود را برجسته کنید و این روش یک راه حل خوب برای کسانی است که نمی توانند خانه خود را رنگ کنند. درکل کاغذ دیواری رنگ و روح تازه ای به خانه شما می بخشد امروزه رنگ های پررنگ مانند سبز زمردی و بنفش پرطرفدار می‌باشند.

از آینه‌ی بزرگ برای دکور بالای مبل استفاده کنیم؟

چه استفاده از آینه های ساده و چه مثل تصویر آینه ها توکار و بزرگ میتواند جلوه‌ی فوق العاده زیبایی به خانه و دکوراسیون شما بدهد. علاوه بر زیبایی خاصی که آینه ایجاد میکند میتواند باعث شود که فضا بزرگتر دیده شود. شما حتی می‌توانید با نسب یک لوستر در جلوی آینه و روشن کردن آن، نور مضاعفی به اتاق نشیمن خود بدهید.

8 روش برای دکور کردن فضای بالای مبلمان

دکور بالای مبل با استفاده از تابلو خوب میشه؟

هیچوقت این جمله را فراموش نکنید که هنر همیشه میتواند زندگی ببخشد! تابلو بالای مبل با هر منظره ای میتواند باعث پاشیده شدن رنگ و زندگی به فضای شما شود و توجه همگان را جلب کند. پس سخت نگیرید و اگر خودتان دست به قلم‌مو هستید برای دکوراسیون خود زیبایی خرج کنید!

نصب تابلو بالای مبل

ساعت را بالای مبل قرار بدیم؟

با پیشرفت مدرنتیه و تنوع بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، به راحتی می‌توانید یک ساعت مناسب با دکوراسیون برای فضای پشت مبلمان انتخاب کنید. چه بزرگ و چه کوچک و چه با قطعات جدا از هم، به هر سبکی که باشد میتواند به شیوه‌ی خود شما را صاحب سبک کند.

چینش مبل و نصب ساعت

شلف را در بالای مبل نصب کنیم؟

شما میتوانید با نصب شلف های ساده و بعد از آن قرار دادن قاب و یا وسایل مختلف بر روی آن، فضای پشت مبلمان را پر کنید. خصوصا اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فضاهای شلوغ را بیشتر می‌پسندید این مدل به شما پیشنهاد می‌شود چون به راحتی میتوانید هرچه خواستید به این بوم زیبا اضافه کنید و از آن لذت ببرید.

قفسه بالای مبلمان

از لامپ های دیواری استفاده کنیم؟

لامپ ها و یا چراغ هایی که به خود دیوار نصب می‌شوند، علاوه بر روشنایی، زیبایی های منحصر به فرد خود را نیز به همراه دارند و سلیقه‌ی شما را به رخ می‌کشند. با نصب این چراغ ها میتوانید به راحتی از مطالعه کردن بدون آزرده شدن چشم ها نیز لذت ببرید.

استفاده از چراغ بالای مبل

در اخر

در این مقاله با هم با 9 ایده دیوار پشت مبل و فضای بالای مبلمان آشنا شدیم. اگر هنوز نمیدانید که با فضای پشت مبلمان چکار کنید، یک بار دیگر این روش ها را بخوانید و بعد از آن به قطع می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید و زیباترین دکوراسیون ها را برای خودتان خلق کنید.