راهنمای خرید میز ناهار خوری

امروزه با رفتن به سمت زندگی مدرنیته و سبکهای نو به طبع باید از ابزار های متناسب با زندگی های امروزی استفاده شود، میز نهار خوری یکی از محصولاتی می باشد که در سالن پذیرایی هر منزلی بین محصولات دیگر بچشم می خورد و جزو آن دسته وسایل می باشد که به راحتی می توان با دیگر وسایل خانه مثل مبلمان ست کرد پس پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما این نکات مهم خرید سرویس ناهار خوری را بخوانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

راهنمای خرید میز ناهار خوری + نکات طلایی

حتما برای شما هم پیش آمده که به هنگام خرید میز ناهار خوری با این سوال مواجه شوید که مناسب ترین میز برای شما چه میزی است؟ چه غذاخوری مناسب فضای خانه‌ی شماست و یا اینکه چه جنسی را باید تهیه کنید؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا با هم راهنمای خرید میز ناهار خوری را در کمترین زمان ممکن بررسی کنیم، پس اگر میخواهید نکات مفیدی را فرا بگیرید، کمربند هایتان را محکم کنید!

برای خرید میز ناهارخوری از سایت ساردین چوب دیدن کنید.

راهنمای خرید میز ناهار خوری

محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ساردین چوب همگی از جدیدترین و بروزترین ها به حساب می آیند که قابلیت رقابت با نسخه های خارجی را دارند.

همچنین طراحان خوش ذوق و خلاق همیشه بفکر سلیقه کاربران و مشتریان عزیز بوده اند و طرح های جدید را بر اساس سلیقه عموم کاربران طراحی و به خط تولید ارجاع می دهند که از مهم ترین نکات طلایی امروز همین داشتن کیفیت بالا است.

رنگ میز ناهارخوری و صندلی آن چه رنگی باشه خوبه؟

موارد متعدی وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌توان مناسب ترین میز را برای فضا انتخاب کرد، یکی از این فاکتور های بسیار مهم رنگ میز و صندلی است. شاید با خود فکر کنید که رنگ فقط در زیبایی اثرگذار است ولی باید بدانید که انتخاب درست رنگ اگر جنس میز شما نیز با کیفیت باشد- میتواند میز و صندلی را حتی شیک تر و زیباتر از قبل نشان دهید و همین کار است که باعث می‌شود دکوراسیون شما جذاب به نظر برسد.

صرف نظر از هر چیز سعی کنید که تناسب بین میز و صندلی و دکوراسیون به نحو کاملا زیبایی حفظ شود، مثلا همانطور که در مقاله های قبلی گفتیم، اگر فضایی کلاسیک دارید، از رنگ هایی با تن سفید، قهوه‌ای و یا حتی مشکی استفاده کنید.

اگر تمایل دارید با جنس میزهای ناهار خوری و انواع آن آشنا شوید می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

میز ناهارخوری چوبی بخرم یا فلزی؟

نکته مهمی که باید برای آشنایی با انواع مدل‌های میز ناهارخوری مورد‌توجه قرار دهید، جنس میز است به‌طورعمده میز‌ها را به‌صورت چوبی، ام‌دی‌اف و فلزی تولید می‌کنند که هرکدام برای سبک و سلیقه‌ای خاص مناسب هستند این که بدانید هر میز برای چه فضا و دکوراسیونی مناسب است، برای انتخاب و خرید بهترین مدل میز ناهار‌خوری به شما کمک بسیاری می‌کند.

  • نکات مثبت میز ناهارخوری فلزی

میزهای فلزی به دلیل داشتن جنس فلزی استحکام و دوام بالایی دارد و همچنین به آسانی تمیز می شود و به فضای داخلی خانه شما روح تازه ای می بخشند.

  • نکات مثبت میز ناهارخوری چوبی

ولی میزهای چوبی احساس طبیعی بودن و گرمی را به فضا اضافه می‌کنند و در صورت خراب شدن به راحتی تعمیر می شوند.

کدام جنس از میز ناهارخوری مناسب است؟

یکی از عواملی که به شما در انتخابی صحیح کمک میکند توجه به جنس میز ناهار خوری است که تنوع و گستردگی قابل توجهی دارد. جنس میز ناهار خوری میتواند از چوب، شیشه، فلز و یا مواد اولیه‌ی ترکیبی باشد. هر یک از موارد گفته شده می‌توانند به نحو خاصی روی زیبایی فضای شما اثر بگذارند و توسط شما انتخاب شوند. پس با توجه به اینکه شما قصد دارید این میز را برای چه مکانی تهیه کنید، انتخاب های شما محدو تر می‌شود.

اگر فضای شما رسمی است میتوانید از میز های شیشه ای و تیره استفاده کنید، اگر کافه دارید، میزهای چوبی انتخاب بسیار مناسبی هستند. در مقاله‌ی انواع جنس میز ناهار خوری به تفصیل انواع جنس ها را توضیح دادیم، پس سری به آن مقاله نیز بزنید.

میز ناهارخوری سفید

جنس صندلی های میز ناهارخوری از چی باشه؟

انتخاب میز مناسب به تنهایی چاره ساز نیست و جذابیت ظاهری مد نظر شما زمانی ایجاد می‌شود که میز ناهارخوری، با صندلی های مناسب همراه شود. نکات بسیار زیادی در مورد صندلی، جنس و ظاهر آن وجود دارد ولی نگران نباشید چون با خواندن همین پاراگراف، نگرانی و ابهامات ذهنی شما به کلی رفع می‌شود.

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، جنس رویه‌ی صندلی است. انتخاب پارچه‌ی مناسب، اولین قدم است، به این موضوع فکر کنید که در کجا از این صندلی استفاده می‌شود چون اگر در مکان های پر تردد مثل کافه، رستوران و غیره از آن استفاده می‌کنید، بهتر است از انتخاب رنگ روشن پرهیز کنید.

اگر میز و صندلی را جدا جدا تهیه میکنید حواستان به ارتفاع میز و صندلی و تناسب آن ها باشد تا بعدا برای نشستن به مشکل برنخورید. اگر تکیه گاه و نشیمنگاه صندلی شما مناسب باشد، میتوانید از وعده ای که صرف میکنید نهایت استفاده را ببرید.

میز ناهارخوری گرد

جنس نشیمنگاه صندلی نیز از عوامل مهم در انتخاب شما است. اگر مطالب قبلی سایت را مطالعه کرده باشید حتما با فوم سرد و گرم و ویژگی های آن آگاه هستید. یعنی میدانید که جنس فوم سرد از فوم گرم بهتر است و فوم های گرم، سفت هستند و بعد از مدتی خراب و فرورفته خواهند شد. ولی فوم های سرد بعد از فرورفتگی به آسانی به حالت اولیه باز میگردند.

میز ناهارخوری را کجا قرار بدیم مناسب تره؟

شاید براتون سوال شده باشه که بهترین مکان برای قرار دادن میز ناهارخوری کجاست؟ امروزه ست میز ناهارخوری رو در کنار مبلمان قرار میدن. البته باید توجه داشته باشیم که میز ناهارخوری در محلی که رفت و آمد در آن زیاد است نباشد تا رفت و آمد برای مهمانان دشوار و اذیت کننده نباشه.

قرار دادن میز ناهارخوری در آشپزخانه هم نا ممکن نیست اما بهتره تعداد صندلی‌ها بیشتر از چهارتا نباشد و میز ناهارخوری کمجا بهترین انتخابه اگر حتی محیط آشپزخانه شما بزرگ است، بهتر است که بین فضای آشپزخونه و غذاخوری فاصله‌ی مناسبی ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید میز ناهارخوری خود را با فاصله خیلی ناچیز نزدیک تلویزیون قرار بدهید تا حین صرف غذا از تماشای تلویزیون هم لذت ببرید.

میز ناهارخوری چستر مشکی

در آخر

در این مقاله با هم راهنمای خرید میز ناهار خوری را بررسی کردیم و کمی میز های مختلف و متناسب با دکوراسیون های متفاوت را بررسی کردیم به امید اینکه به شما برای انتخابی بهتر، کمک کرده باشیم و اگر قصد خرید یم میز ناهارخوری جدید را دارید میتوانید از سایت ساردین چوب دیدن کنید.

تماس با ساردین چوب