راهنمای خرید میز کنسول

امروزه و با مدرن تر شدن فضا و خلاقیتی که طراحان برای ساخت به کار می‌برند، میتوانید شاهد انواع گوناگونی از میزهای کنسول باشید. مسئله ای که شاید شما را به هنگام خرید دچار سردرگمی کند. ولی نگران نباشید زیرا در این مقاله توضیحات کاملی درباره راهنمای خرید میز کنسول به شما ارائه داده‌ایم به امید اینکه با اطلاعات کامل نسبت به خرید اقدام کنید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که روحیه‌ی شاد و سر زنده دارید و از داشتن وسایل تزئینی لذت میبرید، باید میز کنسول را امتحان کنید! میزی که با همراهی یک آینه، فضای خانه‌ی شما را گرم و صمیمی و جذاب میکند و روحیه‌ی خاص شما را به تصویر می‌کشد.

میز کنسول چیست؟

به زبان خیلی ساده، میز کنسول یک کمد چند منظوره است. میزی که ممکن است با آینه آراسته شده باشد. این روز ها کمتر خانه ای را میبینید که از این میز بهره نبرده باشد. طراحی خاص میز کنسول باعث شده که یک کمد به خاص ترین شکل طرح زده شود و در اتاق نشیمن جا بگیرد تا مکانی مناسب برای وسایل پذیرایی و یا تزئینی باشد.

اکثر خانه‌های امروزی از میز و آینه کنسول شیک استفاده می کنند که به نوعی یک نوع دراور یا کمد است که هرروز نقش پر رنگ تری در دکوراسیون خانه پیدا می کند.

اندازه میز کنسول را می‌توان متناسب با فضای در نظر گرفته شده برای قرار دادن آن در منزل انتخاب کرد: انتخاب کنسولی با اندازه و ابعاد مناسب یکی از نکته های مهم در خرید میز کنسول است.

جهت مشاهده مدل ها و قیمت میز کنسول به این بخش مراجعه نمایید.

میز کنسول یا آینه کنسول چه کاربردی دارد؟

میز کنسول یک کمد دکوراتیو مدرن و لاکچری است که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود می تواند در اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده شود که برای قرار دادن وسایل پذیرایی مهمان (بشقاب، کارد و چنگال، ظروف میوه خوری، شیرینی و …) مناسب است برای اینکه میز کنسول و آینه شما دکوراسیون کلی منزل شما را زیباتر کند، به نکته های زیر دقت کنید.

اندازه میز کنسول را میتوان متناسب بافضای در نظر گرفته شده برای قرار دادن آن در منزل انتخاب کرد: انتخاب کنسولی با ابعاد و اندازهای مناسب یکی از نکات مهم خرید میز کنسول است.

نکته مهم در خرید میز کنسول؛ شکل و اندازه های مختلف

میز کنسول در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته میشود. برای خرید و انتخاب یک میز کنسول، همانطور که خودتان هم بهتر میدانید بهتر است فضای خانه‌ی خود را در نظر بگیرید و سپس برای خرید اقدام کنید. گاهی یک میز کوچک ساده می‌تواند تاثیر بیشتری از کنسول های بزرگ داشته باشد.

آینه کنسول بزرگ بخریم بهتر است یا کوچک؟

خرید آینه کنسول بزرگ و یا کوچک بستگی به دکوراسیون و سلیقه شما دارد ولی سعی کنید در خرید کنسول جدید خیلی دقت کنید مثلاً اگر متراژ خانه شما کوچک است، بهتر است از کنسول کوچک استفاده کنید چون با خرید کنسول بزرگ کل فضای خانه شما گرفته می شود.

انتخاب درست میز کنسول

نکته مهم و طلایی درباره میز کنسول

میزهای کنسول با توجه به ماهیت باریک طراحی آنها، اکثرا دارای کمدها و کشوها با فضای کم هستند. اگر از میز کنسول خود برای قرار دادن یا جا دادن وسایل غیر ضروری می خواهید استفاده کنید و کنسول شما دارای فضای زیادی نمی باشد. می توانید آن ها را در قسمت کمد درب دار آن قرار دهید.

و یا می توانید وسایلتان را در جعبه های زیبا و وسایل تزئینی قرار دهید و بروی میز کنسول بگذارید. این ایده می تواند میز کنسول شما را خاص و کاربردی تر کند.

راهنمای خرید جنس میز کنسول

اگر برای شما سوال است که میز کنسول چه جنس هایی دارد و قیمت هر کدام به چه صورت است باید بگوییم که با توجه به جنس مواد به کار رفته، قیمت آن متغیر است. این روز ها برای صرفه جویی در هزینه و استفاده‌ی کمتر از چوب، از روکش های طرح چوب استفاده میکنند که قیمت مناسب تری نسبت به بقیه دارد.

از زیباترین میز ها روکش چوبی بوده که نیازی به تعریف اضافه ندارد، زیرا که بافت و سرزندگی چوب، خود به تنهایی جذابیتی وصف نشدنی دارد. اگر هم به دنبال زیبایی و هم قیمت مناسب هستید ما به شما میز کنسول MDF را پیشنهاد میکنیم.

راهنمای خرید میز کنسول پایه استیل

بیاید از همین ابتدا مهرِ وصف نشدنی کنسول های پایه استیل را به دل شما بیندازیم. کنسول هایی که با ترکیب سنت و مدرنیته، جا پای مدل های قدیمی گذاشته اند و به دکوراسیون جذابیتی خاص می‌بخشند.

اگر مبلمان پایه استیل دارید میتوانید آن را با کنسول های پایه استیل ست کنید. نکته‌ی قابل توجه این است که این سبک کنسول به راحتی با هر دکوراسیونی ترکیب می‌شود چون رنگ به کار رفته در پایه که میتواند سیلور، کروم و یا گلد باشد قابلیت ترکیب با هر رنگی را دارند. پس دیگر لازم نیست از این بابت نگرانی داشته باشید.

قیمت این کنسول ها نیز در مقایسه با کنسول های تمام چوب، پائین تر بوده ولی با این وجود کیفیت خود را کاملا حفظ کرده و شما می‌توانید از طول عمر آن اطمینان خاطر داشته باشید.

بهترین میزهای کنسول

قیمت آینه کنسول ارزان چقدر است؟

قیمت یک اینه کنسول ارزان بستگی به کیفیت آن هم نیز دارد که سایت ساردین چوب با داشتن کیفیت بالا گزینه مناسب برای شما خریدارن عزیز است.

اندازه میز کنسول پایه استیل

انتخاب کنسولی با اندازه و ابعاد مناسب یکی از قدم های مهم خرید میز کنسول است. معمولا ابعاد استاندارد در تولید میز کنسول و آینه استفاده می شود که می توان به ابعاد 180 یا 150 اشاره کرد.

جنس و کیفیت میز کنسول

برای ساخت میز کنسول ها از جنس و متریال های مختلفی استفاده می شود، اگر به دنبال خریدی بصرفه و انتخاب میز کنسول مناسب هستید میز کنسول از جنس ام دی اف MDF انتخاب خوبی برای شماست. بیشتر میز کنسول های مجموعه ساردین چوب به طور معمول ساخته شده از MDF با دانسیته بالا می باشند، ام دی اف MDF در عین دوام بالا، بسیار مستحکم و مقاوم است.

متریال پایه میز کنسول ها هم مانند جنس بدنه انواع مختلفی دارد مثلا در میز کنسول های پایه استیل از فلز آبکاری فورتیک با کیفیت استفاده شده است، ساردین چوب با فراهم کردن مدل‌ های بسیار متنوع از انواع جنس و قیمت‌ انتخاب را برایتان ساده تر کرده.

آینه‌ی کنسول

میز کنسول به طور رایج و معمول به همراه آینه است که این آینه با توجه به جنس و نقشی که میز دارد، در طرح های مختلفی ساخته می‌شود. البته اگر تمایل داشته باشید میتوانید کنسول بدون آینه را هم تهیه کنید.

راهنمای خرید انواع سبک های کنسول

کنسول ها به طور کلی به چهار دسته‌ی سلطنتی، ساده، مدرن و ترکیبی تقسیم می‌شوند. برای انتخاب سبک های مختلف هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر انتخاب کاملا به سلیقه‌ی شما و البته دکوراسیون خانه‌ی شما برمیگردد. اگر کنسولی که شما انتخاب میکنید سلطنتی باشد باید این موضوع را در نظر بگیرید که این سبک کنسول به خاطر ظرافت و غیره قیمت بالاتری نسبت به سایر کنسول ها دارد. حالا به طور کمی جزئی تر سبک های کنسول را با هم بررسی میکنیم.

کنسول و آینه مناسب

کنسول کاناپه

این نوع کنسول ها امکان قرار دادن ویژگی های تزئینی مانند لامپ یا شمع را فراهم می کند. همچنین می تواند به عنوان محلی برای گذاشتن اقلامی که باید در دسترس شما باشند مانند نوشیدنی یا حتی کنترل استفاده شود. بسته به ترجیح و نیاز شما، این کنسول ها را می توان از انواع مختلفی از مواد، از چوب تا فولاد، تهیه کرد.

این کنسول ها به طور کلی، مستطیلی شکل هستند. با این حال ، برخی از طرح های پیچیده تر وجود دارد که دارای شکل هلال ماه هستند. اگرچه، در دنیای میزهای کنسول، میزهای مبل معمولاً مستطیل شکل هستند.

میز آرایشی مدرن یا وانیتی

خانمها معمولاً برای آماده شدن از میز آرایش استفاده می کنند. این یک میز کنسول است که با این هدف طراحی شده است. میزهای آرایش نیز اغلب به شکل مستطیل هستند. اما دیدن اشکال مختلف و تغییرات مختلف وانیتی ها کمی متداول تر است.
میز های وانیتی همچنین باید دارای آینه و نور باشد. جنس های مختلفی دارد و در طرح های ظریف یا طرح های ساده ارائه می شوند. بیشتر اوقات می بینید که آنها با یک نیمکت یا چهارپایه همراه میکنند تا ظاهر آن را کامل کنند. اکثر خانم ها در اتاق خواب خود یک میز آرایش دارند.

میز کنسول با آینه

کنسول بوفه دار

وقتی مهمان دارید و نیاز به سرو غذا است و از میزهای معمولی خود برای کارهای دیگر استفاده می کنید، عملکرد این کنسول به شدت به چشم می آید. قرار دادن یک میز کنسول در آشپزخانه یا اتاق نشیمن می تواند به عنوان دکوراسیون در صورت عدم استفاده و در صورت نیاز به عنوان یک میز خط بوفه فوق العاده مفید عمل کند.

برای میزهای کنسول به سبک بوفه ، اغلب خواهید دید که فضای بیشتری در زیر آن قرار دارد. این می تواند شامل مکانهایی برای نگهداری ظروف تخت، بشقاب غذاخوری و لیوان باشد.

راهنمای خرید میز کنسول

کنسول ورودی

اگر راهروی شما باریک است و شما میخواهید به راحتی در داخل قدم بزنید و وسایلتان را روی میزی بگذارید، گزینه های زیادی پیش رو ندارید! باید کنسول ورودی را انتخاب کنید. این کنسول ها در عین زیبایی دارای طراحی بسیار خاصی هستند که در راهروی کوچک شما زیبایی را به نمایش میگذارند.

کنسول راهرو

کنسول های راهرو نیز باریک هستند. مردم غالباً از گذاشتن میز در راهرو برای جلوگیری از شلوغی فضا خودداری می کنند و این فرصتی عالی برای میز کنسول باریک راهرو است که وارد عمل شود.

میزهای کنسول به طور کلی باریک هستند. می تواند به عنوان مکانی برای تنظیم دکوراسیون، عکس یا اقلام مشترک مورد استفاده، مانند شارژ تلفن همراه، محل نگهداری کفش و غیره عمل کند.

انواع میزهای کنسول

این کنسول ها در مخفی کاری نیز عملی باورنکردنی دارندو آنها می توانند به طرز هوشمندانه ای عناصر ناخوشایند اما ضروری را در خانه مانند رادیاتور یا لباسشویی را پنهان کنند. مانند همه انواع دیگر میزهای کنسول، یک اندازه‌ی استاندارد وجود ندارد. زیرا شما می خواهید اندازه انتخاب شده را بر اساس فضای موجود و وظایف ضروری این جدول قرار دهید.

چرا جدیدترین میز کنسول و اینه کنسول را بخریم؟

اگر شما جزو افرادی هستید که به دکوراسیون خانه خود اهمیت زیادی می دهند پس خرید یک میز و اینه کنسول شیک و خاص را باید در اولویت کارهای خود قرار دهید زیرا میز کنسول جدید و اینه کنسول جدید به دکوراسیون خانه شما شکل بهتری می دهند و ما در ادامه به شما کمک می‌کنیم که بهترین خرید انلاین میز کنسول را تجربه کنید.

میز کنسول یا آینه کنسول چیست؟

اکثر خانه‌های امروزی از میز و آینه کنسول شیک استفاده می کنند که به نوعی یک نوع دراور یا کمد است که هرروز نقش پر رنگ تری در دکوراسیون خانه پیدا می کند.

اندازه میز کنسول را می‌توان متناسب با فضای در نظر گرفته شده برای قرار دادن آن در منزل انتخاب کرد: انتخاب کنسولی با اندازه و ابعاد مناسب یکی از نکته های مهم در خرید میز کنسول است.

آینه کنسول بزرگ بخریم بهتر است یا کوچک؟

خرید آینه کنسول بزرگ و یا کوچک بستگی به دکوراسیون و سلیقه شما دارد ولی سعی کنید در خرید کنسول جدید خیلی دقت کنید مثلاً اگر متراژ خانه شما کوچک است، بهتر است از کنسول کوچک استفاده کنید چون با خرید کنسول بزرگ کل فضای خانه شما گرفته می شود.

دسته‌بندی جدیدترین میز کنسول و آینه کنسول های پرفروش و محبوب

دسته بندی جدیدترین میز کنسول های پرفروش و محبوب عبارت‌اند از:

  1. میز کنسول چوبی: یکی از محبوب‌ترین طرح‌های میز کنسول، میز کنسول چوبی است که مناسب برای تمامی نقاط منزل است، مخصوصاً در خانه‌هایی که بیشتر از یک سبک دکوراسیونی در آن به‌کارگرفته می‌شود.
  2. آینه کنسول شیشه‌ای: طرح زیبای اینه کنسول شیشه‌ای مناسب برای فضاهایی با دکوراسیون نظم‌دار و تمیز است.
  3. میز کنسول مدرن: میز کنسول مدرن در مدل های بسیار ساده با خطوط موازی طراحی و ساخته می شود این کنسول ها برای دکوراسیون های مدرن مناسب ترین انتخاب می باشد.
  4. آینه کنسول مدرن: اینه کنسول، با سطحی چوبی ترد دنده‌ای است اینه کنسول جدید با بدنه چوبی و مدرن، ظاهر زیبایی به دکوراسیون خانه شما اضافه می‌کند.
  5. میز کنسول پایه استیل: میز کنسول فلزی نوعی کشو دراور چند منظوره به‌حساب می آید که امروزه در خانه های با دکوراسیون جدید از آینه و کنسول های شیک و زیبا متناسب با دکوراسیون منزلشان استفاده می کنند و از طرفداران زیادی برخوردار است.

در کل، میز کنسول و آینه کنسول می‌تواند به عنوان یک جزء کوچک‌ترین جزء دکوراسیون شما ساختار دهنده باشد و می‌تواند جذابیت محیط را افزایش دهد.

میز کنسول با روکش چوب چیست؟

روکش چوب یک احساس لمسی و خاص را ایجاد می کند اگر شما در حال برنامه ریزی برای قرار دادن کنسول چوبی ساده خود در راهرو یا فضای ورودی خود هستید در این صورت اولین تصوری که دارید این است که به نظر کنسول بزرگ می باشد و مانع رفت و آمد و یا زشت شدن راهروی شما شود.

پوشش های با روکش چوبی مانند گردو، مناسب برای هماهنگی با مواد مدرن تر هستند در اصل سعی کنید به‌صورت ترکیبی از مواد و رنگ ها استفاده کنید پوشش های روکش بلوط بسیار کمتر از بازتابنده از براق است و این یک جایگزین عالی برای داشتن یک کنسول چوبی ساده و شیک در خانه شما است.

میز کنسول مناسب چه فضایی است؟

میز کنسول وسیله ای است که فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد و در عین حال استفاده بهینه ای از آن دارد انتخاب میزی که بسیار بزرگ تر یا کوچک تر از ابعاد اتاق مورد نظرتان است، انسجام و تعادل دیزاین را متأثر می کند پس قبل از خرید حتماً میزان فضای خالی ای که اتاق در اختیارتان قرار می دهد را در نظر بگیرید تا در پایان با اتاقی که بیش از حد خالی و کوچک به نظر می رسد رو به رو نباشید.

چطور یک میز کنسول مناسب با دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب کنیم؟

اضافه کردن میز کنسول آینه خود به دیزاین اتاق خواب بسیار آسان است زیرا در طرح، رنگ و استایل های مختلف موجود اند و شما می توانید به راحتی گزینه ای مناسب با سبک دکوراسیون اتاق‌خوابتان و همچنین ابعاد آن پیدا کنید می توانید از میز کنسول هایی که در قسمت پایین قفسه دارند، برای نگهداری پتوی اضافی یا روتختی جذابی که می خواهید در معرض دید باشد نیز کمک بگیرید.

آیا میز کنسول را در دکوراسیون اتاق پذیرایی قرار دهیم؟

یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از میز کنسول، در اتاق پذیرایی است. با این کار نه تنها اینطور به نظر نمی رسد که فضای دور هم جمع شدن های شما را محدود کرده است، بلکه تبدیل به یکی از خاص ترین عناصر دیزاین این بخش از منزل می شود و حتی در صورت قرار گرفتن در پالت رنگی خنثی می توان از آن یک نقطه ی کانونی متفاوت ساخت.

ضمانت محصولات ساردین چوب

فروشگاه ساردین چوب با استفاده از مدرن ترین دستگاه های تولیدی و استادکار های بسیار مجرب و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه این ضمانت را به تمام مشتریان می دهد که حتما کالای مرغوب به دست شما مشتریان عزیز می رساند در ضمن برای هر محصول ضمانتی دوساله در نظر گرفته که خیال شما را راحت کند.

تماس با ساردین چوب