مزایا و معایب مبل پایه استیل

 

همانطور که می‌دانیم در منازل اکثر ما ایرانی‌ها از مبل چوبی و یا سلطنتی بیشتر استفاده میشد. اما امروزه با تغییر و تحول در صنعت مبلمان علاقه‌های اکثریت به سمت مبل‌های فلزی و یا به اصطلاح مبل پایه استیل کشیده شده است.

مبل‌های پایه استیل به خصوص مبل چستر به مرور زمان جای مبل‌های پایه چوبی را در بازار گرفته‌اند اما نمیتوان منکر این شد که مبل‌های پایه چوبی نیز همچنان طرفداران خود را دارند.

پس اگه این سوال تو ذهنتون اومده که مبل پایه چوبی بخرید یا مبل پایه استیل این مقاله رو تا آخر مطالعه کنید.

خرید مبل راحتی

مزایای مبل پایه استیل چیه؟

از مهمترین مزیت‌های مبل فلزی میتوان به خاص بودن آن‌ها اشاره نمود به دلیل طرح خاص این سبک مصرف کننده میتواند دیزاین و طراحی منزل خود را از منازل دیگر متمایز و نظرات دیگران را نسبت به منزل خود جلب کند و همینطور مواد سازنده یا همان متریال پایه مبل استیل که آن را از سایر مبل‌های موجود بازار متمایز کرده، اما امکان تغییر رنگ به درخواست مشتری نیز امکان‌پذیر است که رنگ و طرح پایه به چه صورت باشد.

  • مدرن بودن و داشتن جلوه خاص و شیک
  • امکان تغییر رنگ پایه مبل و طرح آن
  • استفاده از متریال با کیفیت و داشتن ضمانت

معایب مبل پایه استیل

معایب مبل پایه استیل چیه؟

یکی از معایب مبل پایه فلزی جدید میتوان به فلزی بودن آن اشاره نمود که ممکن است بعد از چندین سال از رده خارج شود اما به دلیل استقبال زیاد مردم و لوکس بودن آن میتوان با قاطعیت گفت این سبک از مبل‌ها دیگر جای خود را در بازار ایران و حتی کشورهای دیگر پیدا کرده‌اند و احتمال منسوخ شدن آن پایین است.

  • امکان از مد افتادن این مدل مبل

مبل پایه استیل خوبه؟

در جواب به این سوال باید گفت که اصلا این سوال در این صنف مبلمان نباید مطرح شود چون هر سبک مبل زیبایی و کارای و خواص خود را در سبک خود دارد و نمی‌توان از نظر خوب یا بد بودن آن‌ها را مقایسه کرد ولی در مورد ویژگی‌ها میتوان مورد بررسی قرار داد برای مثال بعضی از مبل‌ها دارای خاصیت‌های هستن مثل قابلیت تخت خواب شو یا حالت چرخش داشتن و…

اگر در کل بخواهیم درباره مبل پایه استیل مزیتی نسبت به سایر طرح‌ها و سبک‌ها بیان کنیم میتوان جدید و بروز بودن و زیبایی پایه‌ها و دستگیره‌های براق این سبک مبل را مطرح کنیم.

معایب مبل پایه استیل

مبل پایه فلزی بهتره یا چوبی؟

نمی‌توان به طور حتم گفت مبل پایه استیل نسبت به پایه چوبی بهتر است و یا بلعکس ساختار و کلاف داخلی هر دو مبل تقریبا مشابه هم هستند و وسط هر کاناپه چه پایه چوبی و چه پایه فلز پایه‌های کمکی گذاشته شده است که مقاومت محصول را در صورت فشار بیش از حد خنثی میکند. پس نمیتوان گفت کدام مبل بهتر است انتخاب نوع محصول فقط به سلبقه مخاطب بستگی دارد.

قیمت مبل پایه فلزی چقدر است؟

درحال حاضر شما می توانید با بودجه ای 30 میلیون تومانی یک مبل پایه فلزی شیک و جذاب برای خود خریداری کنید البته این قیمت با توجه به شرایط اقتصادی حاکم است و ممکن است در آینده کم یا زیاد شود.

پایه مبل

آیا این محصول برای مناطق شرجی و مرطوب مناسب است؟

برخی از مشتریان دغدغه زنگ زدگی پایه‌های استیل در مناطق شرجی را دارند و این سوال برایشان پیش می‌آید که این نوع مبلمان در مناطق مرطوب دچار زنگ زدگی می‌شود یا خیر.

در پاسخ به این سوال باید بگیم ما دو مدل آبکاری داریم:

  • آبکاری رنگ سیلور
  • آبکاری فورتیک (طلایی)

با ثبات‌ترین رنگ در مناطق شرجی قطعا آبکاری فورتیک هستش که فلز در دمای ۳۲۰ درجه به مدت ۴۰ دقیقه پخته شده و ماندگاری آن در مناطق شرجی دائمی خواهد بود.

اما این بدین معنی نیست که آبکاری رنگ سیلور و یا کروم بد باشد! خیر، این نوع آبکاری برای مناطق خشک مناسب بوده و هیچگونه تغییر رنگ رو طی زمان به وجود نخواهد آورد.

آیا مبل‌های پایه استیل سنگین هستند؟

شاید خیلی از شما پس از شنیدن اسم مبل پایه استیل جدید فکر کنید به خاطر استفاده شدن فلز داخل کار وزن آن زیاد است و برای جابه جایی دچار مشکل می‌شوید!

اما در پاسخ به این سوال باید بگیم کلاف داخلی مبل‌های پایه چوبی و پایه فلز هر دو چوب هستند و فقط پایه‌ها از جنس مختلف استفاده شده است که فرقی بین یکدیگر از نظر وزن ندارند چه بسا پایه فلزها سبکتر از پایه چوبی هستن.

پس جنس پایه لزوما دلیل سبک یا سنگینی مبل نیست.

تماس با ساردین چوب