چه مدل میز ناهار خوری بخرم

خرید میز ناهار خوری نیز مثل هر وسیله‌ی دیگری، نیاز به دقت و تلاش زیادی دارد و زمان زیادی را از شما می گیرد و هنگام خرید ممکن است با شکل های مختلف میز ناهارخوری آشنا شوید.

ولی باید توجه داشته باشید که که به طور کلی، انواع شکل میز ناهارخوری از اولین مسائلی است که باید در نظر داشته باشید. با توجه به گستردگی که هر یک از این سبک ها دارد ما برای هر کدام یک مثال آوردیم.

ما مقاله چه مدل میز ناهار خوری بخرم؟ اماده کردیم تا شما بتوانید به راحت ترین شکل ممکن میز ناهار خوری موردعلاقه‌تان انتخاب و به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کنید.

جهت مشاهده قیمت و خرید میز ناهارخوری می توانید به این بخش مراجعه نمایید.

میز مستطیل باریک

چه مدل میز ناهار خوری بخرم و مدل های مختلف آن چیست؟

همان طور که گفته شد میز ناهار خوری یکی از وسایل منزل بشمار می آید که می توانیم به راحتی با وسایل خانه ست کرد، فروشگاه ساردین چوب در این مقاله انواع مختلف این محصول در طرح و نقش های مختلف معرفی کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است، از قبیل میز ناهار خوری مستطیل، میز ناهار خوری مربع و… می توان اشاره کرد.

برای انتخاب بهتر یک میز ناهار خوری بهتر است که از مقاله انواع جنس میز ناهار خوری دیدن کنید تا با انواع جنس های میز غذاخوری آشنا شوید.

چرا میز ناهارخوری مستطیل شکل بهترین میز ناهار خوری است؟

میز ناهار خوری مستطیل شکل از محبوب ترین نوع میز ناهار خوری است و طبق نظرسنجی های انجام شده به دلیل تنوع عملکرد و کارایی، این سبک از محبوب ترین میز ها در کشور است که نه تنها در خانه ها بلکه ادارات و کافه ها نیز، زیاد از آن استفاده میکنند.

حالا شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا این سبک اینقدر رایج است؟ جواب اینجاست که اکثر فضاها، آشپزخانه ها و اتاق برای غذاخوری اکثر مستطیل شکل هستند و این میز جا برای نشستن بیش از چهار نفر دارد، پس اگر مهمان داشته باشید دیگر نگرانی نخواهید داشت.

میز مستطیل باریک در اندازه های مختلف تولید می‌شوند، حتی گاهی برای زیبایی آن ها را زیادی باریک درست می‌کنند که در این صورت اگر از آن استفاده کردید شاید باید قبل از نشستن از مهمان ها بخواهید که غذایی که روی بوفه قرار دارد را به میز منتقل کنند.

میز ناهار خوری مستطیل

میز ناهارخوری مربع شکل چه نوع طراحی دارد؟

مربع ساده ترین طرح میز است. چهار پایه دارند و شما با فاصله‌ی مساوی از یکدیگر دور میز قرار دارید. این سبک میز برای فضاهای جمع و جور تر مناسب است. اتاق های مربع شکل با میز ناهار خوری مربعی بهتر به نظر می رسند. اگر بیشتر اوقات مهمان ندارید و یا از خانواده های پر جمعیت نیستید میتوانید از میزهای ناهار خوری مربعی نیز استفاده کنید. نکته‌ی قابل توجه این است که برای ایجاد فضای بیشتر حتی می توان به سادگی دو میز مربع را در کنار هم قرار داد تا یک فضای مستطیلی بزرگتر برای موارد خاص ایجاد شود.

میز ناهارخوری مربع
مزیت داشتن میزهای مربعی این است که صمیمیت و فضای رضایت بخشی را برای نشستن تعداد کمی از افراد فراهم می کند. اگر فقط دو یا سه نفر در بیشتر وعده های غذایی شما حضور داشته باشند، داشتن یک میز بزرگ مستطیلی و میز بزرگتر می تواند فضا را سرد جلوه دهد.

میز ناهارخوری دایره ای چطوری است؟

میز ناهار خوری گرد امکان جابجایی افراد برای نشیمن را فراهم می کنند و اغلب دارای ویژگی هایی مانند لبه های لولایی هستند که آن را به شکل بیضی تبدیل می کند. میز مربعی تنها راه حل برای یک اتاق کوچکتر یا مربع شکل نیست. یک میز ناهار خوری گرد گزینه‌ی مناسب دیگر و یکی از بهترین شکل ها برای مجالس کوچک است زیرا همه می توانند همدیگر را ببینند، گفتگوها راحت تر انجام می شوند و محیط دلپذیرتر و صمیمی تر به نظر می رسد.

میز غذاخوری دایره

به خاطر داشته باشید که یک میز گرد برای گردهمایی های بزرگ ایده آل نیست. یک میز گرد بزرگ به این معنی است که در حالی که هنوز می توانید دیگران را ببینید، آنها دور به نظر می رسند و ممکن است مجبور شوید برای شنیده شدن توسط بقیه صدایتان را بالا ببرید. علاوه بر این، اکثر اتاق های غذاخوری آنقدر بزرگ نیستند که میزهای بزرگ ناهار خوری گرد را در خود جای دهند.

میز ناهار خوری بیضی شکل بخریم؟

میز ناهار خوری بیضی شکل یکی از محبوب ترین انتخاب ها است که به یک میز گرد اجازه می دهد فضای بیشتری را برای رستوران ها فراهم می کند. میز ناهار خوری بیضی شکل تقریباً در همه ویژگی هایش شبیه به یک میز مستطیلی است. به نظر می رسد به دلیل گرد بودن گوشه ها، فضای کمتری نسبت به یک مستطیل اشغال می کند، اما این بدان معناست که مساحت آن نیز کمتر است. اگر یک اتاق باریک تر یا کوچکتر دارید و گاهی لازم است افراد بیشتری پشت میز بنشینند، می توانید یک میز بیضی را در نظر بگیرید.

میز غذاخوری بیضی

ایده طراحی فرم آزاد یعنی چه؟

در ایده طراحی فرم آزاد هیچ تعریف مشخصی وجود ندارد. این دسته شامل هر چیزی است که در اشکال استاندارد قرار نمی گیرد. مانند مثال ما که مثلثی‌ست که اضلاع آن کمی به سمت بیرون هلال شده است.

میز ناهار خوری به شکل آزاد جزو مبلمان سفارشی محسوب می‌شود. این نوع میز ناهار خوری را می توان در اشکال و طرح های مختلف تشکیل داد. شما باید با توجه به اندازه اتاق غذاخوری خود، باید این میز را درست کنید. این میز فوق العاده زیبا است و همیشه جلوه فوق العاده ای به اتاق ناهار خوری شما می بخشد.

قیمت انواع میز ناهار خوری چقدر است؟

عواملی که در قیمت میز ناهار خوری بیشترین تاثیر را دارد تعداد نشیمن های این ست می باشد (۴ نفره، ۶ نفره، ۸ نفره) ولی کیفیت و متریال استفاده شده در آن بی تاثیر بر قیمت نمی باشد.
همچنین تمام محصولات فروشگاه آنلاین ساردین چوب دارای قیمت می باشند و شما با مراجعه به صفحه خود محصول می توانید از قیمت تمام شده آن آگاه شوید.

چه مدل میز ناهار خوری بخرم

در پایان

در این مقاله با انواع شکل میز ناهارخوری و مزایا و معایب آن ها آشنا شدیم به امید اینکه بتوانیم به شما برای خریدی بهتر و مناسب تر کمک کنیم.

فروشگاه ساردین چوب با استفاده از مدرن ترین دستگاه های تولیدی و استادکار های بسیار مجرب و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه این ضمانت را به تمام مشتریان می دهد که حتما کالای مرغوب به دست شما مشتریان عزیز می رساند در ضمن برای هر محصول ضمانتی دوساله در نظر گرفته که خیال شما را راحت کند.