راهنمای خرید مبل ال L

در بسیاری از خانه ها، یک یا چند ستون در وسطِ سالن اصلی قرار گرفته است و این ستون ها سبب شده اند تا چیدمان وسایل در خانه دشوار شود. یکی از بهترین راه حل های این مشکل، استفاده از مبلمان ال است. این نوع مبل ها، فضای اطراف ستون را به دو قسمتِ مجزا تقسیم کرده و فضای بیشتری را برای چیدمان سایر وسایل، ایجاد می کنند.

پس اگر به دنبال خرید مبل ال هستید در این مقاله با راهنمای خرید مبل ال و معرفی انواع مدل های این مبل، با شما همراه خواهیم بود. اگر شما هم می خواهید اطلاعات خود را در زمینه مبلمان ال و قیمت انواع آن، افزایش دهید، تا پایان با ما همراه باشید.

ویدیو راهنمایی خرید مبل ال L

 

راهنمای خرید مبل ال

در مبحث راهنمای خرید مبل ال، شما باید به نکات مختلفی قبل از خرید، دقت نمایید. این نکات به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید مناسب ترین مبل را خریداری کرده و مدت ها از آن استفاده نمایید. به عنوان مثال، چوب مورد استفاده در ساختِ کلاف مبل و یا جنس فوم استفاده شده در قسمت نشیمن، از جمله نکاتی است که قبل از خرید مبل باید آنها را در نظر گرفت.

در مجموع، نکاتِ مربوط به راهنمای خرید مبل ال عبارتند از:

  1. نوع کلاف مبل ال

اولین نکته در مبحثِ راهنمای خرید مبل ال، نوع کلاف می باشد. اگر در ساختِ کلاف از متريال مرغوب استفاده شود، مبل شما برای مدت طولانی قابل استفاده خواهد بود. بنابراین، خریدِ مبلی با کلاف مرغوب، ارزش پرداخت هزینه بالاتر را دارد. معمولا برای ساخت کلاف های با کیفیت، از چوبِ درخت راش یا چوب سفید استفاده می شود. این دو نوع چوب، مقاومت بسیار بالایی را در برابر ضربه و رطوبت، از خود نشان می دهند.

  1. فوم قسمت نشیمن مبل ال

دومین نکته در مبحثِ راهنمای خرید مبل ال، فوم قسمت نشیمن می باشد. مبل های ال نسبت به سایر انواع مبل ها بیشتر استفاده می شوند و به همین دلیل، فوم آنها باید از جنس مرغوب تری ساخته شود. استفاده از فوم نامرغوب، ممکن است سببِ تغییر شکلِ سریعِ نشیمنگاه مبل شود و ظاهر زیبای آن را از بین ببرد. بنابراین قبل از خرید مبل ال، از مقاومت و خاصیت ارتجاعی بالای فوم آن، اطمینان حاصل فرمایید.

بنر خرید مبل ال

  1. جنس آسترِ مبل ال

نکته ای دیگر در مبحثِ راهنمای خرید مبل ال، جنس آستر رویه مبل می باشد. سلیقه شما در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید طبق طراحی خانه خود، از آسترِ چرم، مخمل، پارچه نخی و… استفاده نمایید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید فضای خانه شما ظاهری لوکس داشته باشد، بهتر است از چرم طبیعی استفاده نمایید و اگر محیطی معمولی اما زیبا را مد نظر دارید، مخمل می تواند انتخاب مناسبی باشد.

در این میان، مقاومت پارچه نیز، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر از مبل خود، زیاد استفاده می کنید، بهتر است، پارچه ای مقاوم را برای آستر آن انتخاب نمایید اما اگر مبل شما زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد، جنس های معمولی هم پاسخگوی نیازتان خواهند بود.

در نهایت، انتخاب نوع آستر، تاثیر مستقیمی در قیمت مبل ال دارد. به عنوان مثال، اگر شما از چرم طبیعی برای آستر مبل خود استفاده نمایید، قیمت نهایی مبلمان، نسبت به استفاده از چرم مصنوعی، بسیار بالاتر خواهد رفت.

  1. نوع کاربری مبل

آخرین نکته در مبحثِ راهنمای خرید مبل ال، نوع کاربری می باشد. برخی از مبل های ال، دو منظوره هستند. این موضوع بدین معنی است که می توان این مبل ها را به تخت خواب نیز تبدیل کرد و در دو حالت از آنها استفاده نمود.

این نوع مبل ها معمولا قیمت بالاتری نسبت به سایر مبل های ال دارند اما اگر فضای کافی برای تخت ندارید و یا ترجیح می دهید، مبلتان محلی برای استراحت نیز باشد، مبل ال تخت خواب شو، گزینه ای مناسب برای خانه شما است.

راهنمای خرید مبل ال

مبل ال ایرانی بخرم یا ترک؟

مبل های الِ موجود در بازار، به دو دسته تقسیم می شوند؛ مبل های ایرانی و مبل های وارداتی ترک. مبل های وارداتی معمولا با قیمتِ بالاتری نسبت به مبل های ایرانی، فروخته می شوند اما لزوما جنسِ بهتری ندارند.

در اکثر مواقع، شما می توانید با پرداختِ هزینه ای کمتر، مبلی را خریداری کنید که با کیفیتِ بالایی در بازار ایران تولید شده است.
البته این موضوع به معنی مخالفت با خریدِ مبل های وارداتی ترک نیست. در صورتی که بودجه شما محدود به مبلغی خاص نمی باشد، می توانید مبل هایی بسیار با کیفیت را از بازارهای ترکیه سفارش دهید.

فروشگاه مبلمان مبل ال

در ایران، فروشگاه های بسیاری اقدام به فروش انواع مبل های ال کرده اند. مطمئنا اعتماد به تمامی این فروشگاه ها امکان پذیر نمی باشد؛ چرا که بسیاری از آنها، مبلی بی کیفیت را با قیمت بالایی به فروش می رسانند.

یکی از اندک مراکزِ معتبر در زمینه فروشِ مبلمانِ ال در ایران، فروشگاه اینترنتی ساردین چوب است. مبل های موجود در این فروشگاه، از بهترین و با کیفیت ترین متريال ها ساخته شده اند و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شوند.

اهمیت خرید مبلمان ال با کیفیت

در ایران، مبل های ال با قیمت های متنوعی در بازار عرضه می شوند. شما باید به این نکته توجه کنید که ارزانی بیش از حدِ بعضی از مبل های ال، بی دلیل نمی باشد. بسیاری از مبلمان ارزان قیمت، با متریالِ درجه دو و درجه سه ساخته شده اند و پس از خریده شدن، به مدت طولانی قابل استفاده نخواهند بود.

پیشنهاد می شود که از خریدِ مبلمان ارزان قیمت، خودداری کنید. شما می توانید با پرداخت هزینه بیشتر، مبلمانی را خریداری نمایید که از متریال درجه یک ساخته شده است و با گذشت زمان، کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد.

سخن پایانی

در این مقاله با راهنمای خرید مبل ال و معرفی انواع مدل های این مبل، با شما همراه بودیم. این مبل ها در نمونه های بسیار متنوعی در بازار عرضه می شوند و شما باید با توجه به خانه و سلیقه خود، نمونه مناسب را انتخاب نمایید.

یکی از بهترین مراکز برای فروش مدل های جدید مبل ال، فروشگاه اینترنتی ساردین چوب می باشد. این فروشگاه، با کیفیت ترین مبل ها را با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه می کند.