انواع جنس میز ناهار خوری

ساختار میزهای ناهار خوری متکی به مواد مختلفی است. هر یک از این مواد می‌توانند مزایا و معایبی داشته باشند، روی زیبایی اثر بگذارند و حتی دکوراسیون و فضای خانه‌ی شما را تغییر دهند. ما در این مقاله سعی کردیم انواع جنس میز ناهار خوری را بررسی کنیم و به سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید جواب دهیم تا شما را هرچه بهتر برای انتخاب میز مناسب راهنمایی کنیم، پس با ما همراه باشید.

انواع جنس میز ناهار خوری و ویژگی آنها چیست؟

همان طور که گفته شد میز ناهار خوری یکی از وسایل منزل بشمار می آید که می توانیم به راحتی با وسایل خانه ست کرد، فروشگاه ساردین چوب در این دسته بندی از انواع مختلف این محصول در طرح و نقش های مختلف استفاده کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است، از قبیل میز ناهار خوری فلزی، میز ناهار خوری چوبی و… می توان اشاره کرد.

1.میز ناهار خوری چوبی از چه جنسی است؟

محبوب ترین و دوست داشتنی ترین انتخاب در بین انواع جنس میز ناهار خوری برای هر شخص میز ناهار خوری چوبی است. بیایید بگوییم که چوب یک وسیله همه کاره در ساختمان است و جنس آن می تواند چوب سخت، چوب نرم یا چوب کامپوزیت باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که وسیله های سنگین روی میز میگذارید و یا عادت دارید روی میز بنشینید حتما میز ناهار خوری چوبی جدید را انتخاب کنید.

انواع جنس میز ناهارخوری

میزهای ناهار خوری از لحاظ شکل ظاهری نیز متفاوت هستند. اگر قصد دارید میز غذاخوری دارید پیشنهاد می کنیم مقاله انواع شکل میز ناهار خوری را مطالعه فرمایید.

چوب های معمولی شامل چوب ماهون، بلوط، افرا، گردو، گیلاس و غیره نیز چوب هایی هستند که هم زیبایی دارند و هم ماندگاری ولی به هنگام خرید حتما از فروشنده درمورد نوع آن بپرسید تا اطمینان خاطر پیدا کنید.

اگر میز ناهار خوری چوبی را برای خانه خود در نظر گرفته اید و می خواهید وزن زیادی را تحمل کند، از چوب های مهندسی شده یا ترکیبی مثل تخته سه لا و ام دی اف پرهیز کنید. اگرچه این نوع چوب ها مقرون به صرفه هستند و چندین سال نیز دوام می آورند، اما بهترین چوب برای میز ناهارخوری، چوب های طبیعی هستند.

2.میز ناهار خوری شیشه ای چیست؟

یکی از انواع جنس میز غذاخوری، میز شیشه ای است. یک میز با سطح شیشه ای بسیار دلنشین است و زیبایی را برای فضا به ارمغان می‌آورد و در ضمن تمیز کردن شیشه نیز آسان است.

یک میز ناهارخوری شیشه ای ممکن است دارای قاب گرافیتی، چوبی یا فلزی باشد. این ماده افزوده شده ظاهر پیچیده تری به آن می بخشد و با اضافه کردن یک گلدان ساده با گل میتوانید جلوه‌ی بسیار قدرتمندی ایجاد کنید. ولی از طرف دیگر، مجبورید آن را اغلب تمیز کنید زیرا جای انگشتان و گرد و غبار دائما روی آن می‌ماند.

جنس میزهای غذاخوری

3.میز ناهار خوری فلزی محکم است؟

فلز محکم و بادوام است. رومیزی فلزی نیز مدرن و در برابر لک و غیره مقاوم است. اگر فضای ناهار خوری شما صنعتی است، یک میز فلزی می تواند مناسب باشد.

نکته که باید به آن توجه کنید این است که در خرید میزهای ناهارخوری فلزی به دوام و کیفیت ساخت بسیار توجه کنید همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای خرید میز غذاخوری با بهترین قیمت از سایت ساردین چوب بازدید کنید.

4.میز ناهار خوری طرح سنگ مرمر داریم؟

بله، سنگ مرمر فقط برای آشپزخانه نیست. امروزه سنگ مرمر یک ماده رایج برای مدلهای خاص میز ناهار خوری لوکس است. سنگ مرمر دارای جلوه ای غنی و زیبا است. تمیز کردن سنگ مرمر نیز آسان است. برخی دیگر از انواع سنگ های مرتبط شامل میزهای گرانیتی و اونیکس هستند.

جنس میزهای ناهار خوری

5.میز ناهارخوری لمینت یعنی چه؟

رومیزی لمینت متناسب با سبک ها و بودجه های مختلف است. رومیزی های لمینت دارای لایه های مختلفی از مواد هستند که می توانند شامل PVC ، ملامین و مقداری دانه چوب باشند. میز لمینت محکم و بادوام است.

6.میز ناهار خوری مصنوعی چیست؟

از آنجا که مواد مصنوعی نسبتاً با دوام، سبک و ارزان تر از بقیه هستند، امروزه روند رو به افزایش میزهای ناهار خوری مصنوعی به وضوح مشاهده می‌شود. این ماده را می توان شبیه انواع دیگر مواد ارگانیک مانند چوب، ساج و غیره درست کرد.

متریال استفاده شده در ساخت میز ناهارخوری

کدام مواد میز ناهار خوری بهتر است؟

این مورد تا حد زیادی به طراحی بقیه‌ی قسمت های خانه دارد. اگر فضای داخلی مینیمالیستی یا مدرن دارید، میز ناهار خوری فلزی یا شیشه ای بهترین انتخاب است در صورتی که اگر فضای داخلی خانه‌ی شما سنتی است، میز چوبی میتواند انتخاب مناسبی باشد

فنگ شویی برای کدام میز ناهار خوری ها مناسب است؟

به طور کلی، میزهای گرد یا بیضی شکل برای فنگ شویی بهتر است اما فقط در صورتی که به خوبی با فضا هارمونی پیدا کنند. اگر میزهای مستطیلی یا مربعی برای دکوراسیون شما بهتر هستند میتوانید به سراغ آن ها بروید اما همیشه سعی کنید میزی انتخاب کنید که گوشه نداشته باشد و علاوه بر این ، روی چوب با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید و سعی کنید از یک میز ناهار خوری شیشه ای اجتناب کنید.

انواع جنس میز غذاخوری

با دوام ترین نوع میز ناهار خوری چیست؟

به گفته‌ی متخصصان به هنگام آزمایش و ایجاد خراش بر روی انواع گوناگون میز ها، چوب و سنگ مرمر آخرین مواردی هستند که روی آنها خراش ایجاد می‌شود.

میزهای ناهار خوری شیشه ای یا چوبی؟

بعد بحث طولانی مدتی که متخصصان در مورد اینکه آیا شیشه از نظر دوام بیشتر از چوب است داشتند، سردبیران به این نتیجه رسیدند که همه اینها به استفاده ای که از میز غذاخوری می‌شود برمیگردد.

میزهای ناهار خوری شیشه ای استانداردی برای ظرافت، مدرنیته و زیبایی هستند، در حالی که چوب ظرافت فوق العاده‌ای در احساس راحتی دارد. میزهای ناهار خوری شیشه ای در طرح های تزئینی بیشماری قرار می گیرند.

اما خودتان را برای تمیز کردن “اثر انگشت” آماده کنید. اگر شیشه ضخیم باشد، حرکت دادن میز می تواند مشکل باشد و حتی برخی از خریداران میز ناهار خوری از شیشه اجتناب می کنند زیرا می تواند بشکند یا خرد شود.

انواع جنس میز ناهار خوری

سخن پایانی

فروشگاه ساردین چوب با استفاده از مدرن ترین دستگاه های تولیدی و استادکار های بسیار مجرب و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه این ضمانت را به تمام مشتریان می دهد که حتما کالای مرغوب به دست شما مشتریان عزیز می رساند در ضمن برای هر محصول ضمانتی دوساله در نظر گرفته که خیال شما را راحت کند.