طیف رنگی استیل در پایه های مبلمان

شاید شما هم اخیرا به هنگام خرید مبلمان و یا پرس و جو کردن در مورد آنها به اسم مبلمان پایه استیل برخورد کرده باشید. مبلمانی که اخیرا بسیار مورد پسند طراحان داخلی قرار گرفته و بانو های خوش سلیقه را مجذوب میکند. ما با هم در این مقاله نگاهی به رنگ های مختلف استیل در پایه های مبلمان می اندازیم و شما را برای ست کردن رنگ این پایه با دکوراسیون خانه راهنمایی میکنیم تا دکوراسیونی زیبا و جذاب را برای خانه‌ی شما به ارمغان بیاوریم.

جهت مشاهده مبل های پایه استیل و سفارش آن می توانید به این قسمت از سایت ساردین چوب مراجعه فرمایید.

رنگ های استیل در پایه مبل

رنگ پایه ها از عواملی است که هنگام خرید مبلمان، در انتخاب مبل نقش مهمی را ایفا میکند. هر رنگ به طور جداگانه میتواند باعث تغییرات زیادی در دکوراسیون خانه، انتخاب رنگ و چینش با سایر اکسسوری ها شود.

رنگ های استیل در پایه مبل

آبکاری استیل چگونه انجام می‌ شود؟

با آبکاری استیل در مقاله های قبلی آشنا شدیم و یاد گرفتیم که آبکاری از فلز در برابر خوردگی جلوگیری میکند، مبلمان را زیبا کرده و باعث افزایش طول عمر آن خصوصا در برابر تغییر رنگ میشود.

آبکاری های ما، در نهایت باعث ایجاد دو رنگ طلایی، سیلور برای پایه های مبلمان میشود. با هم سری به روانشناسی رنگ ها و روش ست کردن پایه ها با اجزای خانه میزنیم

رنگ پایه فلز

رنگ پایه‌ی طلایی مبلمان

رنگ طلایی برای پایه‌ی مبلمان استیل از جمله رنگ های مورد پسند بانوان ایرانی است. رنگی که جذاب و قوی بوده و جسارت شما را کاملا نشان میدهد. شما میتوانید رنگ طلایی را با رنگ های زیر ست کنید:

  • قرمز و زرشکی

ترکیب دو رنگ قرمز و طلایی از زمان های گذشته باب بوده و کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ نشان دهنده ی قدرت است و خانواده های سلطنتی را یاد آور میشود. پس شما میتوانید پایه‌ی مبل طلایی را با فرش قرمز، کوسن قرمز و… ست کنید

  • مشکی

اگر شما از آن افراد مشکی پسند هستید و از دکوراسیون های تکراری و کلیشه ای دوری میکنید، میتوانید یک فضای مدرن با ترکیب رنگ های طلایی و مشکی در خانه و یا محل کار ایجاد کنید.

  • سبز

اگر در هنگام انتخاب دکوراسیون آنها را به رنگ سبز و یا زیتونی انتخاب کنید متوجه هارمونی زیبای آنها با رنگ طلایی میشوید. انتخاب رنگ سبز در عین اینکه جسارت شما را نشان میدهد فضای خانه را جذاب و دلنشین میکند.

  • سفید

سفید رنگی ست که تحت هیچ شرایطی از طراحی ها جدا نمیشود و میتوان آن را با همه ی رنگ ها ست کرد. انتخاب رنگ سفید باعث میشود فضای آرامش بخشی داشته باشید و نشیمن شما جلوه‌ی روشن تری داشته باشد. اگر شما رنگ پارچه‌ی مبلمان را سفید و پایه ی آن را به رنگ طلایی انتخاب کنید میتوانید نهایت زیبایی را در دکوراسیون خود به نمایش بگذارید.

  • کرمی

چون تون رنگ های طلایی و کرمی شبیه هم هستند به شدت با هم مچ میشوند و دکوراسیون را زیبا میکنند. اگر فرش کرمی و یا آباژور کرم رنگ دارید میتوانید آنها را به رنگ پایه ست کنید.

  • طیف خاکستری و آبی کمرنگ

اگر دکوراسیون شما زیادی روشن و طلایی شده میتوانید با اضافه کردن کمی رنگ خاکستری و یا آبی روشن از شدت آن کم کنید و جلوه ی بصری متعادل و زیبایی به فضا بدهید.

رنگ های فلزی پایه میز و صندلی

رنگ پایه‌ی استیل سیلور در مبل ها

رنگ سیلور، رنگی بسیار چشم نواز است که سادگی و زیبایی را با هم دارد. اگر شما رنگ سیلور را برای پایه ی مبلمان انتخاب کردید میتوانید آن را با رنگ های زیر هماهنگ کنید:

  • سفید

ترکیب رنگی سیلور و سفید باعث ایجاد فضای آرامش بخشی برای خانه‌ی شما میشود. خانم های خوش سلیقه ای که روحیات لطیفی دارند معمولا از این دو رنگ در دکوراسیون خانه بیشتر استفاده میکنند. اگر کف خانه ی شما سرامیک سفید است، انتخاب مبلمان پایه‌ی استیل با رنگ سیلور انتخاب بسیار مناسبی است.

  • مشکی

اگر خانه یا محل کار شما دکوراسیونی با رنگ های تیره و خصوصا مشکی دارد، انتخاب مبلمان پایه سیلور به شدت توصیه میشود. این ترکیب به فضا قدرت میدهد و تفاوت شما را به خوبی نشان میدهد.

  • زرد

در روانشناسی رنگ ها اگر رنگ زرد که نشان دهنده ی شادابی است را در کنار رنگ های روشن دیگری که تم سفید دارند، مثل خاسکتری قرار بدهیم باعث میشودکه این ویژگی را بیشتر و بیشتر به نمایش بگذارد و فضای زیبایی را ایجاد کند.

  • قرمز

رنگ قرمز ار گذشته نشان دهنده ی حرات و اشتیاق بوده، شما میتوانید این رنگ انرژی بخش را با سیلور ترکیب کنید تا معنای جذابیت را با چشمان خود ببینید. اگر از رنگ قرمز لذت زیادی نمیبرید میتوانید طیف های مختلفی از این رنگ مثلا صورتی یا بنفش را انتخاب کنید و با سایر وسایل موجود در دکوراسیون ست کنید.

  • سبز

شاید در اولین نگاه ممکن است با خود فکر کنید که رنگ های سبز و سیلور چه ربطی به هم دارند ولی فقط زمانیکه این دو رنگ را در کنار هم قرار دهید متوجه زیبایی آن میشوید. پس جسور باشید و رنگ های خاص را برای دکوراسیون انتخاب کنید.

 

طیف های رنگ استیل مبلمان

5 نکته درباره انتخاب رنگ مبلمان پایه استیل که بهتر است بدانید.
تا اینجا رنگ های مناسب برای پایه های طلایی و سیلور را با هم بررسی کردیم، ما برای رنگ کروم نیز همان ترکیب رنگ های سیلور را پیشنهاد میکنیم. امیدواریم که این مقاله مفید واقع شود و به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک کند.